DOKÁŽEME TO, CO JINÍ NE! VOLEJTE 603 903 888

Mycí rampa JW Express WW 401 M/F

Kód: 148
Na dotaz
1 Kč
Na dotaz

JW Express WW 401 je automatická průjezdná roštová myčka se sedimentační nádrží umístěnou na zemi. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Spláchnuté nečistoty z kol propadávají roštem, odkud jsou přečerpávány do železné sedimentační nádrže umístěné vedle myčky, zpravidla vpravo po směru jízdy. Nečistoty se usazují v nádrži, v níž je umístěn hřeblový dopravník nečistot, který je odvádí do připraveného kontejneru. Díky množství vody a dopravníku zůstává voda v nádrži čistější po delší dobu. Její čištění navíc podporuje dávkovací čerpadlo vločkovače. Voda v zařízení cirkuluje a je doplňována automaticky přes plovák. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hlavní výhody mycí rampy
  • Žádná nebo minimální stavební příprava.
  • Snadný přesun zařízení mezi stavbami.
  • Automatické zapínání a vypínání ostřiku.
  • Rychlá elektroinstalace pouze do zásuvky /"pětikolíkem"/ (typ 401 s jedním čerpadlem).
  • Rychlá instalace propojovacích hadic pomocí rychlospojek.
  • Automatické vynášení nečistot z 5m dlouhé (7m3 vody)  usazovací nádrže pomocí dopravníku.
  • Celková doba instalace 4-6 hod. 
  • Délka roštu je 4 metry
  • Voda v myčce cirkuluje
Charakteristika mycí rampy:

JW Express WW 401 je automatická průjezdná roštová myčka se sedimentační nádrží umístěnou na zemi. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Spláchnuté nečistoty z kol propadávají roštem, odkud jsou přečerpávány do železné sedimentační nádrže umístěné vedle myčky, zpravidla vpravo po směru jízdy. Nečistoty se usazují v nádrži, v níž je umístěn hřeblový dopravník nečistot, který je odvádí do připraveného kontejneru. Díky množství vody a dopravníku zůstává voda v nádrži čistější po delší dobu. Její čištění navíc podporuje dávkovací čerpadlo vločkovače. Voda v zařízení cirkuluje a je doplňována automaticky přes plovák. 

Způsob fungování zařízení:
Po nájezdu na rošt sepne vstupní optické čidlo čerpadla. Po dobu průjezdu vozidla myčkou, dochází k mytí pneumatik vozidla a zároveň k vynášení nečistot z nádrže dopravníkem. Na výjezdu výstupní čidlo zaznamená průjezd vozidla a po nastavené době doběhu vypne automaticky čerpadla a později i dopravník. Funkce čidel (vstupní/výstupní) lze otočit a umožnit tak průjezd oběma směry. Na pneumatiky je ze stran a z roštu směřováno velké množství trysek, jimiž proudí obrovské množství vody, 2.500 litrů vody za minutu 

Pro urychlení sedimentace v případě velkého provozu doporučujeme použití flokulantu (vločkovače), který zabezpečí rychlé usazení kalů v nádrži. Flokulant lze dodávat manuálně nebo za pomoci dávkovacího čerpadla.

Mycí rampu lze na žádost zákazníka osadit i zkrápěcím rámem.

Mycí rampu doporučujeme pro:

Mírné až střední znečistění a provoz +/- 80 vozidel za 8 hod..

Kapacita myčky:

Rychlost projetí myčkou a kvalitu očištění kol si určuje řidič sám (nebo obsluha mycí rampy).

Příklady využití myčky:

Výjezdy po zpevněných komunikacích, kde mají vozy možnost vyklepat ucpané dvoumontáže. Nedoporučujeme proto pro silné znečištění např. 20cm ucpané dvoumontáže jílovitou zeminou. Nejlépe funguje na jemné a řídké bláto a prach. 

Způsob instalace mycí rampy:

V případě varianty JW Expres WW 401M se rošt myčky i nádrž se usazuje na zpevněný terén. Součástí myčky jsou i klínové najížděcí rampy pro najetí a sjezd vozů z myčky. Doba montáže myčky je asi 4-6 hodiny.

Varianta JW Expres WW 401F nabízí zjednodušení nájezdu vozidel na rošt nebo umožnění průjezdu tahačům s vlekem. Nájezdové klíny jsou odebrány a rošt usazen 0,5m do země. Sedimentační nádrž zůstává na povrchu.

Technické parametry myčky:
Vnější rozměr (m):

12 m (d) x 7 m (š) x 2,5 m (v) s nájezdy a výjezdy, vč. dopravníku

Přepravní šířka: 3,0m (převoz na 12m „platu“ bez bočnic)

Celková hmotnost: cca 8.000 kg s nájezdy a výjezdy
cca 6 000 kg samotná roštová část
Přípustné zatížení: nosnost 15 tun na nápravu
max. rozchod kol 2,9 m
max. šířka podvozku 3,0 m
Objem vody v nádrži: cca 15 m3
Připojení vody: 3/4“- 1,5“ hadice s kohoutem. Doporučujeme osadit i odbočkou („T“ kusem) pro hadici s uzávěrem pro případné ruční dočištění jiných částí vozidla
Mycí systém: ponorné čerpadlo IIT -Flygt
příkon: 6,5 kW
množství vody: 2.500 l/min při 1,8 bar
Počet trysek: 104
Příkon: 380 V/ 50 Hz, cca 9 kW, přívod elektrické energie kabelem 5x10mm2 (odběr 40A) + uzemnění

 

Požadavky pro staveniště:

Nejlépe zpevněná komunikace, přívod vody a elektrické energie. Myčku lze použít i na finální povrchy vozovek. Doporučujeme ponechat dostatečně dlouhé nájezdové a odjezdové plochy k narovnání vozů. Výjezd z myčky by měl být už na čistou komunikaci.

Ukládání kalů:

Usazené kaly v sedimentační nádrži jsou automaticky dopravovány do připraveného kontejneru. V případě většího provozu doporučujeme přidávat větší množství flokulantu zrychlující usazování nečistot. V průběhu několika týdnů požívání myčky může být nutné myčku vypustit a vyčistit pomocí fekálního vozu.

Ekologie:

Princip čištění spočívá v nízkém tlaku a v obrovském množství vody. Proudy vody jsou směřovány na pneumatiky, čímž nedochází ke splachování olejových nečistot z podvozku a motoru (ty by tam stejně neměly být). Obecně lze říci, že odpadní kaly se skládají pouze ze zeminy na staveništi. V případě nadstandardně vysokých požadavků ze strany Životního prostředí lze provést posouzení odpadu v akreditované laboratoři. Toto je nutné provádět přímo ze vzorků kalů.

 

Více informací naleznete zde.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz