Mycí rampa JW1

Mycí rampy - mobilní myčky pneumatik pro snadné mytí pneumatik nákladních aut. Jeřáby UNIC - minipásové jeřáby. Vakuové zvedáky - vákuové přísavky na sklo. Modely aut - kovové modely stavebních strojů, - kovové modely stavebních strojů, nákladních aut a zemědělské techniky.

Mycí rampa JW1

Jméno a příjmení:  
Email:  
Telefon:  
IČ:  
Předmět dotazu:  
 
 
Mycí rampa JW1-2
Mycí rampa JW1


Charakteristika mycí rampy:

JW1 je dvouválcová myčka zapuštěná v zemi a kol poháněná hydromotory.  Myčka čistí jednu nápravu vozu, blatníky a část podvozku nákladního vozu.

Způsob fungování zařízení:
Činnost myčky se spouští automaticky najetím náklaďáku na válce myčky. Kola nákladních automobilů jsou po odbrzdění otáčena hydraulicky poháněnými válci, zatímco stříkající voda zespodu a z boku vymývá nečistoty z kol. Po umytí pneumatik řidič popojede další nápravou mezi válce myčky a cyklus se opakuje.
Díky hydromotorům může při silném znečištění auto vlastním pohonem protáčet kola až do rychlosti 40 km/h a využít tak odstředivé síly k odstranění nečistot v hlubokém profilu a mezi dvojitými koly. Doba jednoho cyklu čištění se nastavuje na displeji od 10s do 90s.
Myčka místo silného tlaku vody používá velké množství vody (2500 litrů/min.), aby nedocházelo k odstřikování ropných látek. Použitá voda odtéká zpět do zařízení, kde je za pomocí vločkovacího přípravku oddělena špína od vody. Flokulant (vločkovač) lze dodávat manuálně nebo za pomoci dávkovacího čerpadla.  
Protože voda v zařízení s integrovanou nádrží cirkuluje, je její ztráta asi jen 10-15 litrů na jedno auto. Spotřebu vody výrazně ovlivňuje kvalita stavební přípravy příjezdových/odjezdových ploch, po nichž voda stéká zpět do myčky. Množství vody je automaticky doplňováno přes plovák. Pevné a na dno myčky usazené nečistoty jsou pomocí hřeblového dopravníku vynášeny v průběhu mytí ven, standardně na pravou stranu myčky, do vyhloubené jámy, nebo do připraveného kontejneru. Při objednávce nové myčky si můžete zvolit stranu pro vynášení nečistot dopravníkem.

Mycí rampu doporučujeme pro:

Střední a silné znečistění lepivou hlínou a jíly.

Kapacita myčky:

Maximálně 80-100 aut denně (za 10hod.) v závislosti na znečištění.

Příklady využití myčky:

Protože je délka myčky pouze 1m, doporučujeme na prostorově omezené výjezdy ze staveb, mezideponií, skládek apod., po nezpevněných komunikacích přímo ze stavebních jam, kde dochází k zacpávání dvoumontáží bahnem.

Způsob instalace mycí rampy:

Tento typ myčky má dvě možnosti instalace
1) typ s vlastní integrovanou nádrží na 2,8m3 vody se zapouští asi 1,6m do země,
2) typ s velkou sedimentační nádrží na 10m3-36m3 vody se usazuje asi 0,9m do země, sedimentační nádrž se pak usazuje vedle myčky asi 2,5m do země.
Doba montáže a demontáže samotné myčky, bez stavební přípravy je dle zvolené varianty 5 až 12 hodin.

Technické parametry myčky:

Vnější rozměr (m): 1,1 d x 5,5 š x 2,5 v - celkové rozměry myčky upravené pro přepravu
Celková hmotnost: cca 2900 Kg
Přípustné zatížení: 15 t na nápravu
max. šířka nápravy: 2,75 m
max. šířka podvozku: 3,00 m
min./max. rozvor náprav: 1100 / 1575 mm
Objem vody v nádrži: cca 2,8 m3
Připojení vody: 1,5"-2" hadicí
Mycí systém: čerpadlo Grindex nebo FlyGt
výkon: 6,5 kW
množství vody: 2.500 l/min při 1,8 bar
Počet trysek: cca 34 ks
Příkon: 380V AC/50 Hz (5Cx10mm2), 11 kW, předřazené jištění 50A pasivní

Požadavky pro staveniště:

Přívod vody a elektrické energie. Stavební přípravu vám zašleme na požádání. Doporučujeme vybudovat dostatečně dlouhé nájezdové a odjezdové plochy k narovnání vozů, minimálně v délce čištěné soupravy s vlekem. Nájezdová plocha by měla být zpevněná, nejlépe panelová nebo jakákoliv jiná a výjezd z myčky už by měl být na čistou komunikaci. Nedoporučujeme na nájezdové a odjezdové plochy použít stavební recyklát!

Ekologie:

Princip čištění spočívá v nízkém tlaku a v obrovském množství vody. Proudy vody jsou směřovány na pneumatiky, čímž nedochází ke splachování olejových nečistot z podvozku a motoru (ty by tam stejně neměly být). Obecně lze říci, že odpadní kaly se skládají pouze ze zeminy na staveništi. V případě nadstandardně vysokých požadavků ze strany životního prostředí lze provést posouzení odpadu v akreditované laboratoři. Toto je nutné provádět přímo ze vzorků kalů.

Stavební příprava dle zvolené varianty:

  1. integrovaná sedimentační nádrž (2,8m3 vody) s dopravníkem nečistot pod myčkou
  2. sedimentační nádrž (10m3-36m3 vody) vedle myčky v zemi (výběr nečistot stavební mechanizací)
  3. sedimentační nádrž (10m3-36m3 vody) s dopravníkem vedle myčky v zemi (automatický výnos nečistot)

Požadavky na obsluhu mycí rampy:

Při předání a otestování zařízení firma KMB STAVEBNÍ SERVIS provede bezplatné zaškolení pracovníka, který bude zodpovědný za provoz myčky. Zařízení sice funguje v režimu automat, ale je důležité ho denně kontrolovat a pravidelně čistit dle pokynů v manuálu. Předejde se tím možným problémům.


FOTOGALERIE:

Usazení dvouválcové myčky kol JW1 v Praze-Hájích před dobudováním nájezdových ploch.
Transport válcové myčky kol s odinstalovanými bočnicemi.
Kola náklaďáků jsou oplachovány zleva, zprava i zespodu.
Služby
pronájem, revize, zasklívání ...
Prodej
Zajímavé akce
Teplotní podmínky a manipulace s přísavkami
Upozorňujeme, že v době nižších teplot a silnějšího větru nebo deštivého počasí, můžou tyto klimatické...
Minijeřáb UNIC 095 vyjíždí na noční akci na hřbitově
V 18h telefon, nouzovka někde na hřbitově u Prostějova. Prý práce pro
S robotickou hlavou na sklo v OC Chodov
Pár skel bylo nutné vyměnit na fasádě obchodního domu v Praze na Chodově, poté co do nich z venku narazil...
Pavouk, jménem UNIC 295, zahradníkem
Nejenom na zvedání skla, ocelových konstrukcí či jiných materiálů na stavbě je potřeba pavoučí
UNIC 095 pomáhá při odklízení trosek kostela v Gutech
Těší nás, že minijeřáb UNIC URW 095 jednoho z našich zákazníků, vykonává tolik záslužnou práci při tragédii...

Všechny články ...