DOKÁŽEME TO, CO JINÍ NE! VOLEJTE 603 903 888

Blog, Strana 10

Jeřáby v DinoParku

Před několika lety jsme v DinoParku na střeše obchodního centra Harfa vedle O2 arény ve Vysočanech instalovali 11 metrů vysokého Therizinosaura.

Martin s UNICem 095 instaloval v minulém týdnu na střeše tohoto OC další druhy dinosaurů, díky nimž bude park pro malé návštěvníky ještě atraktivnější.

UNIC 095 je nejmenší minijeřáb v naší flotile, široký 60 cm, s maximálním zatížením 1 tuny.

Při procházce DinoParkem uvidíte statické, ale i robotické dinosaury a uslyšíte velké množství zvuků, které vydávali. Pokud si chcete vyzkoušet atmosféru mezozoické éry, můžete navštívit centrum virtuální reality nebo lze zajít na 3D film o druhohorách a všech stvořeních, která v té době žila na souši a v moři.

Rozšiřujeme nabídku o nový zasklívací robot Oskar 350 Offroad

S cílem co nejlépe uspokojovat potřeby našich zákazníků neustále rozšiřujeme a modernizujeme náš
strojní park. Novým přírůstkem v naší stáji je zasklívací robot Oskar 350 Offroad.
Pro tento stroj jsou charakteristické široké a pevné pneumatiky s pohonem předních kol s diferenciálem. Bez problémů zdolává nerovný terén typický pro staveniště, například drcený kámen, oblázky, trávu, mokré a kluzké povrchy. Jedná se o ideální kompaktní zařízení pro zasklívání a zvedání těžkých skel, oken a dveřních komponent, částí fasády nebo obecně může sloužit jako manipulační zařízení různého využití.

Váha do 350 kg není pro náš zasklívací robot Oskar 350 Offroad žádný problém. Díky vybavení s
bateriově poháněným přísavným zařízením, 24 V aktuátory a účinným lineárním systémem mohou
být veškeré pohyby ovládány dálkovým ovládáním jednou osobou.
Teleskopické prodloužení o délce 600 mm umožňuje široký rozsah činností. Speciální kloub, umožňující například výkyv nákladu laterálně až do +/- 90°, dovoluje obsluze zařízení průjezd s nákladem úzkými dveřmi nebo uličkami.
Teleskopické prodloužení umožňuje naklápění nákladu do horizontální polohy, například zvednutí
skla přímo z bedny nebo palety. Elektrický pohon kol umožňuje hladkou a bezpečnou jízdu i s citlivým
nákladem. Má rovněž odnímatelná protizávaží.
Oskarů již máme celou řadu a všechny jsou velmi užitečnými pomocníky při naší práci.

Nový mini jeřáb UNIC URW 706-2 s hydraulickým krakorcem

Prioritou naší společnosti je uspokojování potřeb našich zákazníků. Za tímto účelem neustále
rozšiřujeme a modernizujeme náš strojový park. Náš poslední přírůstek dorazil v únoru a je to UNIC
URW 706-2.

UNIC 706-2 je jeden z největších mini jeřábů ve výrobní řadě. Dokáže zvednout 6 tun, přičemž díky
své velikosti může pracovat ve stísněných prostorách. UNIC 706-2 představuje perfektní kombinaci
flexibility a síly a uplatní se v halách, elektrárnách, přístavech, obchodních centrech, na střechách,
může pracovat v terénu i v interiéru.

Tento mini-jeřáb je schopen manipulovat s nákladem 6 tun do okruhu 3 metrů a výšky 7,2 metrů. Nový hydraulický krakorec u 706-2 poskytuje maximální výšku háku 25,9 m. UNIC URW-706-2 lze ovládat z místa řidiče na jeřábu nebo plně funkčním radiovým ovládáním pro přesné umístění nákladu.

Jako autorizovaný dealer mini jeřábů UNIC v České republice máme zkušený tým odborníků
poskytující revize, servis a opravy včetně náhradních dílů. Snažíme se, abychom zvládli to, co jiní ne.

Charakteristika jeřábu:
- Nosnost 6 t x 3 m
- Šířka 1,67 m
- Maximální pracovní rádius 18,6 m
- Maximální výška zdvihu 25, 2 m–s hydraulickým krakorcem 25,9 m
- Maximální délka ramene 19,2 m
- Naftový motor s volitelným elektrickým napájením
- V případě elektrického napájení není nutné prodloužení jeřábu
- Radiové dálkové ovládání standardem
- Omezení pracovní plochy
- Zatažitelný krakorec (volitelný)
- Hák pro nízkou světlost (volitelný)
- Omezení otáčení ramene (volitelné)
- Inteligentní aktivace škrtící klapky pro úsporu paliva
- Šedé pásy šetrné k povrchu
- Volitelné rádiové dálkové ovládání s digitálním displejem
- Maximální rychlost větru pro bezpečné použití je 36 km/h, 22 mph nebo 10 m/s

Zasklíváme krystal

V této době probíhá instalace skel na obřím krystalu, který je novou přístavbou Muzea skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou. Jedná se o novostavbu ve tvaru bižuterního krystalu a tím je právě z pohledu zasklívání jedinečná.

Atypická fasáda je kompletně prosklená ze všech stran. Nejzajímavější část zasklení je tzv. "inverzní fasáda", kdy se skla osazují do rámu zespodu, tzn. že jsou podvěšená.

Podobné zasklívání jsme již prováděli na několika místech a proto to pro nás nebyl problém ani u této zajímavé architektonické přístavby.

Zasklívání kobek na pražské náplavce Rašínova nábřeží

Naše technika se stala populární i mezi širokou veřejností díky mediálně zajímavé akci, která proběhla na pražské náplavce Rašínova nábřeží.

Pražské náplavky prochází změnou. Opravené kobky dostávají nová okna, brzy se v prostorách otevřou kavárny i galerie

Zprávy ve 12 v 17:10 min

Náplavka v centru Prahy se mění, opravené kobky dostávají skleněná okna

Události v regionech (Praha) ve 20:20 min.

Bugatti Chiron v obchodním centru OC Chodov

Je skoro půlnoc, ale my teprve začínáme...chce to klidnou hlavu, jde "jen" o milion možných problémů...no pressure, they say...ale my si věříme, týmová spolupráce je pro KMB STAVEBNÍ SERVIS samozřejmostí a není tomu jinak ani dnes :)

Model® LEGO Technic Bugatti Chiron, který dokáže vyvinout rychlost 32 km/h, tvořilo v Kladně 16 specialistů včetně odborníků na design, mechanické a elektrické díly, a během více než 13 000 pracovních hodin postavili tento vůz kousek po kousku.

Příprava se nesmí podcenit, proto se nachystáme i na nečekané a využíváme všech dostupných pomocných prostředků :D

Poslední kontrola zajištění cenného nákladu...vše vypadá v naprostém pořádku.

Vystoupáme do patra, kde si připravíme naše DVA pavoučí jeřáby. Nejlepší volbou je minijeřáb UNIC 095, který má ideální poměr vlastní váhy, nosnosti a délky teleskopického ramene a každá jeho patka může být zajištěna v jiném úhlu pro optimální umístění v těsném pracovním prostoru, a tady těsno je....:)

Poslední týmová porada, poplácání po zádech a se zatajeným dechem jdeme na to...dusno by se dalo krájet....Tři, dva, jedna......a náš tým souběžně začne nadzvedávat Buggati Chiron...je potřeba opravdu citlivě a naráz pomalu nadzvedávat, jediná odchylka nás může stát pohromu.

Pomalu, ale jistě Bugatti Chiron stoupá ke svému cíli. Ještě přehoupnout přes zábradlí, což bude náročné a spolupráce musí být dokonalá. Dva centimetry pod sádrokartonovým stropem a pět centimetrů nad skleněným zábradlím se ladně pohupuje 1800kg.... Náš tým dokazuje, že za léta spolupráce, si navzájem věří, a modrý skvost se koordinovaným zdvihem přenáší do patra.

Hop a zábradlí je překonáno. Zbývá ještě opatrně usadit zpět na pevnou zem a Bugatti Chiron může zítra zazářit na předváděcí akci, na kterou se těší mnoho z nás, jako malé dítě :)

3:00 hodiny ráno a akce končí...jdeme domů, do postele, bude se nám spát jako v bavlnce, zvládli jsme to! :)

Fakta a čísla o Bugatti Chiron, v měřítku 1:1*:
• Celkem přes 1 000 000 dílků LEGO Technic
• 339 různých typů použitých dílků LEGO Technic
• Při sestavování nebylo použito lepidlo
• Celková váha: 1 500 Kg bez motoru a baterií
• Motor obsahuje:
• 2 304 motorů LEGO Power Functions
• 4 032 ozubených kol LEGO Technic
• 2 016 klikových hřídelí LEGO Technic
• Teoretický výkon: 5,3 koní
• Odhadovaný točivý moment: 92 Nm
• Funkční zadní spoiler (s použitím LEGO Power Functions a pneumatického systému)
• Funkční tachometr postavený výhradně z prvků LEGO Technic
• 13 438 hodin práce na vývoji a sestavování

Teplotní podmínky a manipulace s přísavkami
Upozorňujeme, že v době nižších teplot a silnějšího větru, případně deštivého počasí a sněžení, můžou takové klimatické podmínky ovlivňovat bezpečnou manipulaci s přísavkami.
 
Níže naleznete informace potřebné k vyhodnocení podmínek před manipulací se sklem pomocí podtlakových uchopovacích prostředků.
 
Teplotní podmínky
 
Většina vakuových zvedáků má doporučenou provozní teplotu mezi 0°C a 40°C, proto by jim měla být při nižších teplotách věnována větší pozornost a kontrola již před započetím manipulace.
 
Při podmínkách blížících se zamrzání vody, se nesmí v systému vakuového zvedáku nacházet vlhkost, ani ji nesmí nasávat. Zvětšování objemu vody může poškodit nejdříve kovové části přísavky a poté i hadičky podtlakového systému. Případné krystalky ledu můžou způsobit blokování proudění vzduchu nebo naopak zamezit uzavření zpětných klapek a zdvihání by mohlo být nebezpečné. Za nízkých teplot jsou také výrazně více namáhány mechanické části vývěvy, která nedokáže požadovaný podtlak vyvinout v tak krátkém čase, jako při běžných provozních podmínkách. 
Samozřejmě i zkušenost, jakou má každý s výdrží baterie ve svém mobilním telefonu v zimě, se bude aplikovat i na gelové bezúdržbové baterie, které používáme v našich přísavkách.
Výhodou námi používaných přísavek jsou dvě instalované baterie (2x 12V), které vydrží při nižších teplotách výrazně déle.
 
Obsluha přísavek / vazač by měla provést důkladnou vizuální kontrolu zvedáku a ujistit se, že se v systému, na talířích, ve filtrech, ani v případných odkalovacích nádobkách (u přísavek na sendvičové izolační panely) nenachází voda. Vysoké stáří gumových talířů na sklo a jejich malý koeficient tření bude při nižších teplotách výrazně přispívat k případnému sklouznutí skla z přísavky. 
Ani sklo by samozřejmě nemělo být pokryto rosou či zmrazky. Nelze-li manipulaci odložit, doporučujeme vyhnout se alespoň ranním nejnižším teplotám. 
 
Neméně důležitou je i kontrola platnosti revizní zprávy. Většina výrobců požaduje provádění revizní zkoušky podtlakového uchopovacího prostředku minimálně jednou ročně.
 
Máte-li jakékoliv pochybnosti o bezpečné manipulaci s břemenem v nepříznivých klimatických podmínkách, rádi vám poradíme na telefonu +420 603903888, případně na emailu dispecink@kmbss.cz. Nevylučujeme, že za určitých zvýšených bezpečnostních opatření lze manipulaci provést i při teplotách pod bodem mrazu.
 
Větrné počasí
 
Silný vítr může zhoršit nebo znemožnit kontrolu nad přísavkou se sklem a ohrozit obsluhu a spolupracovníky.
 
Doporučujeme používat vakuové přísavky na sklo do rychlosti větru 29 km/h (8 m/s, 16,5 uzlů nebo 18 mph). Rychlost větru můžete změřit pomocí anemometru nebo, není-li tento k dispozici, můžete použít jako vodítko Beaufortovu stupnici.
 
Beaufortovu stupnici vymyslel britský admirál Francis Beaufort v roce 1805 a slouží pro posuzování rychlosti větru na základě zjištěných podmínek okolního prostředí.
Podle Beaufortovy stupnice by se vakuové manipulátory už neměly používat při rychlosti větru větší než 29km/h, tj. nic silnějšího, než to, co je klasifikováno jako mírný vítr. Jinými slovy - v případě, že se stromy houpou, musí přísavka pryč!



stupeň rychlost větru slovní označení    znaky na souši znaky na moři
m/s km/h
0 0-0,2 0-1 bezvětří Kouř stoupá svisle vzhůru. Moře je zrcadlově hladké.
1 0,3-1,5 1-5 vánek Kouř už nestoupá úplně svisle, korouhev nereaguje. Malé šupinovitě zčeřené vlny bez pěnových vrcholků.
2 1,6-3,3 6-11 větřík Vítr je cítit ve tváři, listí šelestí, korouhev se pohybuje. Malé vlny, ještě krátké, ale výraznější, se sklovitými hřebeny, které se nelámou.
3 3,4-5,4 12-19 slabý vítr Listy a větvičky v pohybu, vítr napíná prapory. Hřebeny vln se začínají lámat, pěna převážně skelná. Ojedinělý výskyt malých pěnových vrcholků.
4 5,5-7,9 20-28 mírný vítr Vítr zvedá prach a papíry, pohybuje větvičkami a slabšími větvemi. Vlny ještě malé, ale prodlužují se. Hojný výskyt pěnových vrcholků.
5 8,0-10,7 29-38 čerstvý vítr Hýbe listnatými keři, malé stromky se ohýbají. Dosti velké a výrazně prodloužené vlny. Všude bílé pěnové vrcholy, ojedinělý výskyt vodní tříště.
6 10,8-13,8 39-49 silný vítr Pohybuje silnějšími větvemi, telegrafní dráty sviští, používání deštníku se stává obtížným. Velké vlny. Hřebeny se lámou a zanechávají větší plochy bílé pěny. Trochu vodní tříště.
7 13,9-17,1 50-61 mírný vichr Pohybuje celými stromy, chůze proti větru je obtížná.
Moře se bouří. Bílá pěna vzniklá lámáním hřebenů vytváří pruhy po větru.
8 17,2-20,7 62-74 čerstvý vichr Láme větve, vzpřímená chůze proti větru je již nemožná. Dosti vysoké vlnové hory s hřebeny výrazné délky od jejich okrajů se začíná odtrhávat vodní tříšť, pásy pěny po větru.
9 20,8-24,4 75-88 silný vichr Vítr působí menší škody na stavbách (strhává komíny, tašky ze střechy). Vysoké vlnové hory, husté pásy pěny po větru, moře se začíná valit, vodní tříšť snižuje dohlednost.
10 24,5-28,4 89-102 plný vichr Na pevnině se vyskytuje zřídka, vyvrací stromy a ničí domy. Velmi vysoké vlnové hory s překlápějícími a lámajícími se hřebeny, moře bílé od pěny. Těžké nárazovité valení moře. Viditelnost znatelně omezena vodní tříští.
11 28,5-32,6 103-117 vichřice Rozsáhlé zpustošení plochy. Mimořádně vysoké pěnové hory. Dohlednost znehodnocena vodní tříští.
12 32,7 a více 118 a více orkán Ničivé účinky, odnáší domy, pohybuje těžkými hmotami. Vzduch plný pěny a vodní tříště. Moře zcela bílé. Dohlednost velmi snížena. Není výhled.

 

Pamatujte si, že hodnota rychlosti větru se může lišit a vytvářet vířivý efekt kolem vysokých budov. Při použití anemometru musíte stát dál od budovy, aby jste získali přesný odečet rychlosti větru. Víření kolem budovy zpomaluje proudění větru a naměřená rychlost bude nižší než skutečná. V případě rizika možných poryvů větru doporučujeme použít jednoruční přísavky na sklo a pomocí lana sklo stabilizovat, či ještě lépe lana upevnit na ramena hlavní přísavky, aby nedocházelo ke zvyšování váhy (síly) skla. Budou-li k dispozici dvě vodící lana, bude stabilizace břemene snazší. Pamatujte na to, že čím větší bude plocha skla, tím větší síla bude na sklo působit a snažit se jej roztočit.
Nezapomeňte vymezit dostatečně velký prostor pod sklem, kam zakážete vstup ostatním spolupracovníkům.
 
Podle ČHMÚ byl největší náraz větru v nižších polohách naměřen ve Znojmě 23.11.1984 a to 48 m/s (173 km/h). Takové počasí rozhodně není vhodné k práci s přísavkou!
 
Dešťové podmínky
 
Je zakázáno používat vakuové manipulátory v dešti! V přísavkách jsou elektrické obvody, které může voda zkratovat a zařízení poškodit. Ani dlouhodobé vystavování vyšší vlhkosti přísavkám nesvědčí a snižuje jejich životnost. 
Manipulace s břemenem/sklem, které je ponecháno na dešti, může být nebezpečná, protože vlhkost a nečistoty na jeho povrchu zvyšují riziko sklouznutí. Přísavkový talíř i plocha břemene musí být před nasátím čistá a suchá. Textilní kryty talířů neslouží jako ochrana před deštěm, ale pouze jako ochrana před prachem a nečistotami při skladování a k prodloužení životnosti talířů.
Talíře nečistěte ničím agresívním, pouze saponátovou vodou.
Chcete se stát odborníkem na velkoformátové zasklívání?

Co Vás čeká?
Můžete se stát jedním z mála odborníků na velkoformátové zasklívání, špičkovým jeřábníkem a technikem.

Kde bude Vaše pracovní základna?
Komerční areál Pragorent - budova VS88
ul. F. V. Veselého
193 00 Praha - Horní Počernice

(* v následujících letech plánujeme přesun k dálnici D1 v oblasti Modletic)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- řidičský průkaz minimálně B, BE
- alespoň základní zkušenosti při montážích
- chuť a ochota pracovat a učit se novým věcem, pokora a selský rozum.

Na našich webových stránkách www.kmbss.cz si prosím udělejte přehled o naší práci.

Co Vám můžeme nabídnout?
- mzda 35-42 tisíc + přesčasy
- stravenky, telefon, prémie
- velmi dobrý kolektiv
- profesní růst a v neposlední řadě dobrý pocit z toho, že děláte něco co hned tak někdo neumí a každý den za Vámi zůstane kus hotové práce.
- velmi pestré zakázky po celých Čechách

Své životopisy zasílejte zde: obchod@kmbss.cz

Instalace onyxové stěny

Jedna z méně tradičních instalací proběhla v nedávné době. Jednalo se o instalaci onyxové stěny nad bazénem.

Onyx je minerál - polodrahokam, čímž mezi ostatními materiály vyniká svým vzhledem. Jeho struktura je tvořená kombinací achátu, křemene a chalcedonu v nesčetných barevných odstínech, variacích a tvarech. Výjimečné vlastnosti onyxu - průsvitnost a propustnost světla – vytvoří unikátní a jedinečné instalace. Velmi zajímavou možností instalace je podsvícení kamene LED diodami, díky kterým se vytvoří efekt, kdy intenzita světla zvýrazní struktury kamene a vytvoří jedinečnou a neopakovatelnou atmosféru.

Stěna se skládala ze tří kusů onyxových desek, kdy každá deska byla velká 3,0 m x 1,9 m, tl. 3,0 cm a vážila cca 540 kg.

Desky byly připravené v přepravním stojanu na ploché stavební sklo před objektem rodinného domu, takže bylo zapotřebí desky opatrně přemístit pomocí minijeřábu UNIC-095 a přísavky WH800 z tohoto stojanu do našeho transportního stojanu MZK2000, pomocí kterého byly onyxové desky opatrně převezeny jedna po druhé okolo rodinného domu k zahradnímu domku, kde probíhala samotná instalace onyxových desek do připraveného rámu nad bazénem.

Onyxové desky byly z pohledové strany zbroušené a vyleštěné, takže se po přisátí přísavky WH800 chovaly jako ploché stavební sklo. Dá se v podstatě říci, že instalace probíhala jako s klasickým stavebním sklem, s tím rozdílem, že cena jedné onyxové desky je mnohonásobně dražší.

Protože byla příprava této akce skvěle domluvena a všechno při manipulaci „klaplo na jedničku“, podařila se tato instalace během jednoho pracovního dne.

Nové, dlouhé přísavky na sklo

Až 3500mm dlouhé, bateriové přísavky jsme zařadili do našeho strojového parku zařízení k pronájmu.

Vhodná pro dlouhé skla vyskytující se při zastřešování zimních zahrad, teras, ale i běžné zasklívání, kde je potřeba zamezit průhybu skla, které by u běžné přísavky vzniklo velkým přesahem skla za krajními přísavkovými talíři.

Přísavka je napájena 2x 12V bateriemi poskytující delší "životnost" na stavbě než podobná zařízení napájená pouze 12V baterií.

Přísavku lze konfigurovat do kříže i do řady, otáčet o 360° a naklápět z vodorovné do svislé polohy.

Je vybavena dvěma samostatnými okruhy dle ČSN EN 13155+A2.

K přísavce lze dodat se závěsné oko pro manipulaci pod převisem.

Nosnost: 300 kg až 600 kg

Přísavka je k dispozici k pronájmu, včetně hliníkové transportní bedny, i k prodeji.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz