Výměna prasklých skel hydraulickou rukou Effer 2255
Mirek Kytlica, řidič a operátor hydraulické ruky Effer 2255 KMB stavební servis říká: "S Efferem dokážeme cokoliv!"
Operátoři Mirek Kytlica a Martin Beníček vyjeli na zakázku na Smíchov provést výměnu prasklého skla v bytové jednotce. Před realizací zakázky většinou provádíme obhlídku, jejímž výsledkem je vytipování použité techniky a způsob realizace zakázky. Po příjezdu na zakázku bývá na staveništi nebo místě práce nezřídka situace jiná. Tady se nám v praxi ukazuje, že jedinou konstantou je změna. Tak tomu bylo i v tomto případě. Původně vytipované místo na rozpatkování bylo obsazeno, tudíž si operátoři Efferu 2255 museli poradit jinak. Jsou na to zvyklí, improvizace je jejich silnou stránkou.
Výhodou práce s hydraulickou rukou Effer 2255 je její extrémní dosah 58 m, dva kloubové spoje ve výškách 30 m a 49 m umožňující dvojí zalomení, dva hydraulické krakorce a další dva manuální nástavce. Pro instalaci skla většího formátu operátoři použili modulární vakuové zdvihací zařízení Righetti VB 4+4 s maximální nosností až 800 kg, podle počtu použitých přísavných talířů. Na fotkách si všimněte, že se s rukou se zavěšeným sklem protahovali mezi dvěma sloupy elektrického osvětlení, rovněž technika instalace je protáhování skrze rám. Mise splněna, zákazník spokojen.
Síla, výkon, efektivita, přesnost
Výkon Efferu 2255 vás bez přehánění ohromí. Hydraulická ruka Effer 2255, kterou naše společnost vlastní, je největší svého druhu v České Republice, potažmo ve Střední Evropě. Jedná se o dva celky, z nichž jeden je pětinápravový nákladní vůz Volvo a druhý je samotná hydraulická ruka Effer 2255. Ve firmě ZINC Nutzfahrzenge smontovali tyto dva celky dohromady, přičemž provedli dokonalé vyztužení rámu nákladního vozu a další specifické úpravy tak, aby hydraulická ruka mohla obsáhnout pracovní rádius v rozsahu 360° kolem vozu. Effer 2255 je obdivuhodný stroj z hlediska výkonu a otáčí se za ním hlavy rovněž z důvodu designu excelentního polepu, který navrhl náš doporučený dodavatel, kreativní grafik Marek Šipoš a jeho firma Hyperart Agency a následný polep vozu a hydraulické ruky provedla společnost Carleon Design, se kterou také dlouhodobě spolupracujeme na instalacích polepů všech aut v našem vozovém parku.