Mycí rampa JW Express WW 402 C/S
Kód: 142Detailní popis produktu
Mycí rampu doporučujeme pro:
Mírné až střední znečistění a větší provoz vozidel.
Kapacita myčky:
Rychlost projetí myčkou a kvalitu očištění kol si určuje řidič (nebo obsluha) sám.
Příklady využití myčky:
Výjezdy po zpevněných komunikacích, kde mají vozy možnost vyklepat ucpané dvoumontáže. Nedoporučujeme proto pro silné znečištění např. 20cm ucpané dvoumontáže jílovitou zeminou. Nejlépe funguje na jemné a řídké bláto, prach a stavební suť.
Způsob instalace mycí rampy:
Rošt myčky se usazuje asi 0,5m do země na betonové panely nebo 30cm vysokou betonovou desku. Usazovací nádrž se zapouští asi 2,5m do země na vyrovnanou zhutněnou plochu, viz níže. Doba montáže samotné myčky, bez stavební přípravy, je asi 1-2 dny.
Technické parametry myčky:
Vnější rozměr (m): 6,0 m (d) x 6,35 m (š) x 4,1 m (v) půdorys roštu včetně sedimentační nádrže.
Přepravní šířka: 2,9 m.
Celková hmotnost: cca 7.000 kg s nádrží cca 4.000 kg samotná roštová část
Přípustné zatížení: nosnost 15 tun na nápravu , max. šířka nápravy 2,9 m, max. šířka podvozku 3,0 m
Objem vody v nádrži: cca 30 m3
Připojení vody: 1,5“- 2“ hadice s kohoutem. Doporučujeme osadit i odbočkou („T“ kusem) pro hadici s uzávěrem pro případné ruční dočištění jiných částí vozidla
Mycí systém: IIT-Flygtvýkon: 2 x 6,5 kW
množství vody: 2 x 2.500 l/min při 1,8 bar
Počet trysek: 104
Příkon:
380 V/ 50 Hz, cca 13 kW, přívod elektrické energie kabelem 5x25mm2 (odběr 32A) + uzemnění
Požadavky pro staveniště:
Stavební příprava dle pokynů zaměstnanců KMB STAVEBNI SERVIS, přívod vody a elektrické energie. Doporučujeme vybudovat dostatečně dlouhé nájezdové a odjezdové plochy k narovnání vozů, minimálně v délce čištěné soupravy s vlekem. Nájezdová plocha by měla být zpevněná, nejlépe panelová nebo jakákoliv jiná se sklonem k myčce a výjezd z myčky už na čistou komunikaci.
Ukládání kalů:
Usazené kaly v sedimentační nádrži doporučujeme vybírat, jakmile dosáhne jejich výše v nádrži jednoho metru. K vybírání lze využít stavební techniku. V případě většího provozu doporučujeme přidávání většího množství flokulantu zrychlující usazování nečistot.
Ekologie:
Princip čištění spočívá v nízkém tlaku a v obrovském množství vody. Proudy vody jsou směřovány na pneumatiky, čímž nedochází ke splachování olejových nečistot z podvozku a motoru (ty by tam stejně neměly být). Obecně lze říci, že odpadní kaly se skládají pouze ze zeminy na staveništi. V případě nadstandardně vysokých požadavků ze strany Životního prostředí lze provést posouzení odpadu v akreditované laboratoři. Toto je nutné provádět přímo ze vzorků kalů.
Více informací naleznete zde.